דליה מורג - מאמנת למערכות יחסים מנצחות ופיתוח קריירה

דליה מורג, בעלים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  


  • ליווי אישי למערכת יחסים זוגית ומשפחתית מנצחת

    תהליך של ליווי אישי ומעצים להצמחת מערכת היחסים הזוגית,היחסים עם ילדים מתבגרים,הורים מזדקנים,אחים ואחיות. הקנית כלים ומיומנויות ליצירת תקשורת מקרבת וניהול קונפליקטים באופן אפקטיבי ומצמיח. מחכה לכם בקליניקה באוירה כפרית ופסטורלית בקיבוץ חולדה . ניתן גם לשלב אימון טלפוני.
     
  • פיתוח קריירה

    העבודה או הקריירה בחיינו אינם רק מקור פרנסה,הם חלק משמעותי בזהות שלנו ובמי שאנחנו. בעולם העבודה העכשווי רבים מאיתנו מחליפים מספר מקומות עבודה ,לעיתים מתפטרים ולעיתים מפוטרים. יש השוקלים או נאלצים לעשות הסבה מקצועית ,להתפתח בתחום חדש או להקים עסק עצמאי. חיפוש עבודה הוא עבודה בפני עצמו ומחייב מקצועיות ודיוק . מתוך ניסיון של שנים רבות בעולם העבודה,מציעה לכם ליווי אישי ומקצועי בצמתי קריירה-מאבחון ויעוד תעסוקתי,כתיבת קורות חיים מותאמים למשרה,מיפוי ומינוף נטוורקינג (רשת קשרים),הכנה לראיונות עבודה ומרכזי הערכה ועד להגעה ליעד במשרה המתאימה
     
  • ליווי מנהלים

    אתגרי הניהול העכשווים הם רבים ומורכבים ולארגונים יש "אפס סבלנות " לטעויות ולתיקונים. רבים מהנהלים חשים "בודדים בצמרת " וחסרה להם כתובת להתייעצות וחשיבה משותפת . אני מציעה לך את ניסיוני העשיר בתפקידי ניהול בכירים ובליווי מנהלים רבים לתהליך ליווי אישי וממוקד הכולל בניית חזון ניהולי,הצבת יעדים מאתגרים וגיבוש תכנית עבודה ,בנית צוות מנצח וניהול קונפליקטים באופן אפקטיבי.
     
  • אימון למשפחתיות מאושרת

    רובנו אומרים ומאמינים שמשפחה היא הדבר החשוב בחיינו אולם לא כולנו מרוצים ממערכת היחסים המשפחתית-בין בני הזוג,בין ההורים לילדים,ביננו לבין הורינו המזדקנים,ףבין אחים וכו. חלקינו באנו ממשפחות מתקשרות ופתוחות וחלקינו לא.. חלקינו יותר מודעים לעצמם ולסביבה וחלקינו לא... רובינו צריכים סיוע של גורם חיצוני כדי לפתוח "סתימות "בתקשורת ולהצמיח את היחסים על בסיס פתיחות,אינטימיות ואמון. אני מציעה את ניסיוני המקצועי והאישי העשיר לתהליך של ליווי אישי בן 10 מפגשים לחיבור מחדש של המשפחה-הורים וילדים -למשפחה מאושרת. חבל על יום שחולף ...
     
  • סדנה -"חכמת המזרח ותורת האושר-פסיכולוגיה בודהיסטית בתיבול מערבי"-יוני 17

    סדנה זו פותחת סדרת מפגשים שעוסקת בהבנה מעשית של האושר ,דפוסי החשיבה ודפוסי ההתנהגות שלנו והשפעתם על הזוגיות והמשפחתיות.
     
  • גישור זוגי ומשפחתי

    העולם העכשווי ,האינטנסיבי והתובעני מייצר אתגרים משמעותיים לזוגיות שלנו. לצד זה,רובינו רוצים להיות מאושרים ולא מסתפקים בפחות. חלקינו הגענו ממשפחות המורגלות יותר בתקשורת פתוחה וחלקינו פחות..חלקינו מודעים יותר לעצמנו ולאחרים וחלקינו פחות.. כל מי שרוצה לשפר את מערכות היחסים המשפחתיות שלו ,שלא מצליח לייצר גשר בכוחות עצמו -מוזמן. אני אלווה אתכם בתהליך ממוקד המייצר שיח ותקשורת יעילה לפתרון קונפליקטים,יצירת פתיחות,אינטימיות ואמון . ואם וכאשר תגיעו למסקנה שתם הפרק הזוגי שלכם, אני מציעה לכם להיפרד בתהליך גישורי מכבד וללא מאבקים וריצות לבתי המשפט-חבל על עוגמת הנפש והכספים שזה ישאב מכם.
     
  • תודה שחשבת עלי

    תודה שחשבת עלי,ריגשת ושימחת אותי
     
  • חיבור לארגון

    חיבור לבעלי תפקידים מרכזיים בארגון העוסקים בפיתוח המנהלים והעובדים,הדרכה והעשרה
     
BizMakeBiz פותח ע"י