דליה מורג - מאמנת למערכות יחסים מנצחות ופיתוח קריירה

דליה מורג, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • גישור

    לפתור מחלוקות בלי אשמים!

     

    לאור ניסיוני הרב בגישורים , במסגרת אולמות בתי המשפט , באופן פרטי ובמסגרת הגישור הקהילתי - פיתחתי מודל גישורי יחודי שמניב הצלחות מדהימות  בתהליך. אני מציעה לכם את ניסיוני  המקצועי והאישי היחודי כדי להיפרד מסכסוכים ולהמשיך לדרככם.

     

    רבים מאיתנו מתקשים ליישב מחלוקות וסכסוכים בעצמנו ועיקר הקשיים דווקא מתגלים עם הקרובים לנו-בני זוג, הורים, אחים, ילדים, חברים לעסקים.

    יחסים שמשהו התקלקל בהם ואין בידינו בלבד כדי לתקן את התקלה ולחזור לתלם.

    יחודו של הגישור שהוא כ"יד נעלמה" יכול לסייע לכם לפתור את הטעון תיקון בלי שייכפו עליכם ויחליטו עבורכם, אלא באמצעות הכוונה וסיוע עדינים שיאפשרו להציף את ליבת הסכסוך ,הגרעין הפנימי השנוי במחלוקת.

    יתרונה הגדול של השיטה שהיא מאפשרת גם פתרון המחלוקת וגם שיפור ושימור היחסים הכה חשובים לנו .כל זאת ללא טיפולים ארוכים, מתמשכים ויקרים, אלא באופן ממוקד במטרה וקצר יחסית.

    מחלוקת שנפתרה בתהליך גישורי תעובד בהסכם ותוכל עפ"י הצורך והרצון לקבל תוקף של פסק דין.

     

    גישור משפחתי

    משבר זוגי ובודאי כזה שמוביל לפרוד ולגירושין הינו מהכואבים ביותר בחיינו.

    הסכסוך הזוגי טומן בחובו סוגיות כבדות משקל הקשורות למשמורת על הילדים והמזונות  ובכלל ההורות המשותפת, החינוך, נושאי רכוש והסדרים כלכליים.

    במערכת המשפט הרגילה ובשל ההיבטים הרגשיים המעורבים,קל להיגרר להסלמה ולמאבקים ממושכים ומרים שגובים מחירים יקרים בנפשנו ובכיסנו, ושלעיתים קרובות ילדנו הכה יקרים לנו-משלמים את המחיר הכבד.

    הגישור יוצר מסגרת המאפשרת ומעודדת הידברות והקשבה בין בני הזוג כבסיס למציאת פתרונות  מעשיים שייתנו מענה לשניהם.

    ניסיוני המקצועי הנרחב מאפשר לזוגות לאחות את השברים ולאחרים שנפרדים להמשיך לדרכם החדשה עם אנרגיות של צמיחה, תוך שמירה על יחסים תקינים כהורים לילדיהם מהם לעולם איננו מתגרשים!

BizMakeBiz פותח ע"י